Thursday, October 1, 2009

saya kenal saya

tak mo senyumm..tak mo...tak moo...
Pagi tu.. aku bersiap awl..
then...suh B antar umah didie..
B cakap...kwn aku tu comel ke tak...?
kalau comel dia nk antar...klu tak comel..dia xnak antar laa...


Hee...aku pun cakap...comel2...mmg comel...

Kalau comel...boleh laa... smbil sengih2 kambing...


Haa...abg ipar ku ni...ley thn wat lawak nk ikut cam abg Rizal jugak..Aduii....abg Rizal lagi dasyat...


Fuhh....kawan2 asni nihh...cun2 laa maa...
Kakak aku pandang aku camtu jerla..sambil senyum...
tak dapat nk tolongg...mybe pandangan kesian kot..
yerla...salu jer kene nyakat...
dia memang salu aku mintak tolong kalau cuti2 balik kampung..
ade ajer la abang ipar aku yg kene antar aku kat sana sini..
dats y boleh kenal kwn2 aku tu..hee


n dia salu cakap....
tp nape laa...adik aku ni..
da la cekeding...
muka cam owg tuwe..
bile cakap jer...sengihhh jer tauu...


Aiihh...Abg ipar aku sorg lagi ni...kan..
aduii...mmg suke benor nyakat aku..
Ada ke dia kata...Aku ni cekedingg...??
Abg Rizall....! ni bukan cekeding la...ni Slimm...Slimmm..!


Haha..tapi memang betul pun..aku ni satu family aku cakap...
aku ni boleh thn selekeh dan selekeh tu membawa kpd gaya tersendiri jer....
kalau kuar..konpem org panggil kakak....umm...sokay la bab tu..


tp.....aku cakap lam ati aku.. Aku ni...malas la..nk melawa..baik aku pakai huduh2 gni jer...yang penting...aku kenal diri aku sendiri...tau time mana nk melawa...nk berhias...
cukup laa...org ckp...ade rupe org sudey la..


Dan tak nampak pelik di mata org..yerla...
kalau datang yang jenis...sempoi tahap maksimus tuhh...
susah pulak.. ada ka pergi kedai pakai baju kelawar..?
ngan muke tak siap...ish3....tak mo la camtu....yep..?!

org cakap...ape yg kite buat tu....biorle bertempat...
ada rasionalnya..

kalau kuar tu...cukup la...sederhana saja..
tak perlu nk menarik perhatian siapa2..
asalkan sopan sudey...
Haa..yang tu la kot yg jadikan aku penyejuk mata pd family aku kot..
Diorg pun tau....aku ni jenis camne..
tak perlu nk ditegur sgt..ttg kesempoian itu...
diorang suka ja..
sbb dia tau...adik dia ni..anak dia ni...mmg macamtu..



Macam aku ni..bakal cikgu...mestila kene jaga etika berpakaian..
cikgu mana boleh selekeh...kan...


Hmm..apa yg aku sebut pasal selekeh diatassss tadi tu...
bukan la selekeh cmne pun...tp...lebih kepada santai....


Santai...not santau....ok....???


Jadi... kepada sesiapa saja laa..
sempoi2 sudaa....rase nikmat gilerr....kuarrr...tak de org pandangg...! keh3...


Hmm...
ok laa....tata..! hapy giler hari ni..seminggu aku jd robot da berlalu..Fuhh...nk citer pun...rsenye mesti pnjg glerr...hee...tak perla...cancel jerla lenkali cakap sal esaimen bak ceti halal tu ok...?

Hehe....k....daaa....~

No comments:

Target sebelum ke 'sana'