Tuesday, October 13, 2009

Cerita 2.4ku

Gimnasium..
selepas 2.4km test.


Awat ni..nampak gelisah je..? Tu…Encik Safri mintak form tu…


Nanti jap…tengah Fikir ni…


Aihh..nak pikir ape lagi..? bagi jerla form tu..da kira markah mg la tuu..lagipun campur2 dengan silap penjaga masa tu pun. mg memang layak pun dapat markah tu..markah bonus sebab penjaga masa tak alert..Cian ke mg..ish3


Alahhh..kalau tak de silap dari penjaga masa pun..mungkin awal seminit dua++ gitu jer..Yang aku rasa sekarang…aku nak ulang balik 2.4…rase nk mintak buat sekali ag jer…aku rela…!


Uihh..biar betul..?? rela buat sekali lagi…? Mana nak cekau stamina ag..?haha..biar betul..nanti kalau bagitau lecturer..lecturer ingat mg buang tebiat..aihh ada ka..nk buat sekali ag..tak pernah dibuat org..


Aku rela..aku rela..walaupun kemungkinan semua org akan tengok..tertanya2..kenapa aku buat sekali lagi..hmm..Tapi tula kan..hmmm…payoh2..tapi yg pasti..memang silap aku..hmmm..awat camni…awat…awattttt..??? hate 2.4 hate myself too..


Aihhh…benci kat 2.4..benci kat diri sendiri..??


Tak..aku ok jerlaa..saje jer tuhhh..


Hmm…nape tak bg all out tadi...jgn salahkan org lain pulak..dah memang salah sendiri..tak cukup training la apela..jadi...sabar jerla..


Betul..kalau org lain tolong pun..aku tak kan tenang terima markah tu.. tak perla..sekurang2nya markah aku lebih kurang sama dengan orang lain.. 25 daripada 26 markah palsu. Markah sebenar 25..dan bukan 26.. Aku mesti jujur.. kalau tak..confirm aku tak tenang.


Tapi..ni markah untuk mg naik degree? Tak kesah ke..?


Haha…markah tuk degree..? hahaha..tak terjejas sangat pun laa..10% jer tuk pointer..


Aihh..jejas sikit la kiranya kan…abih..kalau subjek len pun jejas sikit..subjek lain2 pun jejas sikit2…tak ke jadi jejas banyak2 ke..??


Hahaha..itula..itu yang aku risau tu..Ape yang aku mampu buat sekarang..sengih jerla..sengihh… hahaha..dengan apa yg berlaku ni..hahaha..sengihh……!kih3


Oit…cam org giler..tension..tapi tak ngaku tension..ape la dia nih..


Tension…da seminggu lebih da aku hidup dalam tension ni..tak best ar...Hmm..suma org tension..tapi aku rase aku lagi tension kot..yerla…test Bi tak dapat skor..test math jer ok..ape agi ek..punca tension aku nih ek..Hmm..haa…yg nilaa…2.4km dalam ukjk test. Tapi..nasib baik..komposisi badan aku superior dapat markah terbaik 5 mata..fuhhh..nasib baik..then..bangkit tubi variasi+tekan tubi dapat markah penuh..orang lain maybe tak boleh buat ape yg aku ley buat..aku pulak tak ble buat ape yg org len boleh buat. Aihh..bukan tak boleh ye…tp tak der rezeki untuk hari ni..haa..istilah tak boleh tu…sangat2 tak kena tu..hmm… =p


Haa..akhirnya boleh pun pikir positif..kan ke baguihh..cam gni..tak perlu monyok2..


Haha..itulaa.. kene list out dulu ape masaelah tu..ish3..rupanya sikit jer upanya.


Tulaa…ape laa..org len pun tension gak..tp tak la bawak terpikir cam dia ni..


Hehe..ok2…hmm…ngantuk ar..letih…


Haa..patut tido tuh…gi gi..g tdo nuu…tau sangat laa..dia ni kan..kalau pas kecewa skit kalau tak tdo selagi tulaa..merapu2..cakap bukan2..gi gi..


Haha..tau takper..


ZZZZZzzzzzzZzZZZZzzzzzzzzzzz…

No comments:

Target sebelum ke 'sana'