Monday, September 28, 2009

Minggu bz asni&najwa plus kes pecah masuk maktab.

Hari ni boleh dikategorikan hari yg membahagiakan la. Tak tahu la sebab apa. Walaupun tido kul 4pagi buat Kkp Math, g kelas awal pagi. Mata macam tak boleh buka. Ish3.. Berita baik, kkp math boleh dihantar pada hari khamis ni. Hmm.. boleh la touch up lagi kan..print balik la. Alhamdulillah.part aku setel dan aku berpuas hati dengan hasil kerja aku kali ni. Sama juga dengan kkp KE, walaupun masa buat tu.. rasa cam pening baca dan buat kesimpulan teori2 Daniel Goleman tu, tapi Alhamdulillah.. walaupun ambil masa, syukurlah... Automatically, keresahan aku dua minggu lepas dengan prestasi kerja aku tuk asigmnt2 sem ni.. boleh aku katakan. Aku still hold ag prestasi tuk sem ni.. stabil.. maintain.. Fuhh..Alhamdulillah.
Minggu ni, kami memang busy giler, sekarang ni memang la musim asgmnt menggunung. Tapi, tarikh hantar tu pun pada waktu dan mggu yang sama. Masyaallah.. Memang busy. Bayangkan, sekarang aku da tak dapat tido awal b4 kul 12 cuz stay up tuk buat asgmnt sebab siang hari banyak aktiviti dan kelas. Lagipun, ilham tu banyak malam2 kan.. =)
Semalam, pagi tu kelas sampai tengahari. Then petang ada kelas Miss Zakiah. Malam tu.. memang sibuk siapkan presentation tuk esok la. Presentation yang sekian lama ditunggu sebab turn kami ke empat. Bermula daripada awal sem, semalam la baru turn kami. Fuhhhh… setel satu part, next week continue lagi part seterusnya. Then baru la kumpulan lain pula ambil alih. Kelas Miss Zakiah abis kul 5petang.. then rushing ke padang tuk Gerko Hoki. Aduii.. Kami lewat 10minit..! Asal lewat aje, muka kami.... Maaf.. =(
Haa… ini pulak pasal Kes Pecah masuk bilik aku.. Selain daripada bilik aku, pejabat dan umah warden pun kene pecah masuk pada malam yang sama jugak...Jap2.. kalau ada yang tak tahu lagi tu.. bilik siapa kat Blok CTA yang kena pecah masuk tu. Haa.. jawabnya.. Bilik hamba lah itu. Tuan hamba-tuan hamba sekalian boleh la melihat gambar di bawah ni, yang sempat diambil semasa hamba tiba di mktab hari sabtu petang hari tu. Barang berharga tak der yg hilang sebab suma bawak pulang raya itu hari. Nasib baik. Mesti diorang rase tak berbaloi lansung panjat tapi tak der barang berharga pun dalam tu.. Hmm...tp kesian ar aku n rumate.. dahla...penat ngan asgment..jd pulak kes gini... duk mnumpang bilik orang dua hari..
Ini la gambar bilik sepah.. hee..malu sebenarnya nk tunjuk bilik ni..tp sokay jerla kali ni je.. Hmm..tp dalam gambar ni tak nmpk sepah sgt..kalau tengok real...masyaallah...pening kepala... Saabau ajer laa...


Diorang masuk kut cni la..tingkap kaca atas tu... hilangg.. tengok..pakai kain panjat bilik orang..cam rapunzel la pulak...huhu... Nway sokay la..takder barang berharga yg hilang.. Ops...nk gtau kat dak kelas.. hamper kita diorang bukak jugak.. sempat ag diorang makan lam bilik tu..humm..!





Bilik da dibaiki dah petang tu, aku pun da tak tahan lagi duk menumpang bilik orang. Barang2 sume kat bilik Nadzirah, tapi besanya aku berada di bilik Najwa n Ain tuk buat asgmnt. Balik jer dari padang lpas gerko Hoki dan jogging jap dengan Farah, Ain, Dila n Najwa. Aku terus ke bilik dan start kemas barang2 yg bergelimpangan dalam bilik tu.. Aduii…bersepah.. Mujur.. kawan2 tolong kemas sekali.. Terima kasih pada sume yg mmbntu, walaupun letih malam tu pas kelas n gerko, n malam tu pulak nk touchup esaimen yg nk kene antar esok harinya, Diorng still turun, luangkan masa walaupun setengah jam malam td. Ramai yg tolong.. jd keje pun mudah la.. n cepat jer siap.. Tima Kasih naa..

p/s....sory tulisan besor+kecik...tibe2 tu...saja nk test font and colornya..hee..anyway.. Selamat buat assignment suma..

No comments:

Target sebelum ke 'sana'