Friday, May 29, 2009

Merdeka..!

Selamat Bercuti pada seluruh guru pelatih Institut Perguruan Malaysia terutamanya student2 IpgmKdri. Tahniah, kita berjaya menamatkan sem 2 ni dengan jayanya tanpa sebarang masalah. Sekali lagi kite MERDEKA.

Alhamdulillah dua paper pertama pada minggu pertama, xda apa2 masalah. Batuk, selsema demam xder mase tu, tapi.. masuk minggu kedua, aku diserang batuk2 pulak. Alahai, berjangkit dengan Nadzirah dan Afiqah la ni. Redho jer laa.. Kalau dalam dewan tu, kalau yg batuk selang seminit tuh.. xder org len dah..Haa..aku la tu.. Duk berduet ngan Daus. Tapi yg paling kroniknye… akula..Uhuk2..uhuk3.. Cian.. nasib baik, batuk tuh tak mengganggu konsentrasi aku jawab exam. Alhamdulillah. Cuma konsentrasi orang lain yang duk sebelah kitorg tu aku tak tahu la.. Hehee..

Paper last.. Masing2 nampak cam teruja jer.. ntoh. Mungkin sebab paper last kot. Kitorg pulak.. duk luar.. sambil belek2 skimming nota sambil sembang2. Haha..ade ke patut, daus tanya aku.. “Hari ni siapa akan menang batuk..? Semalam saringan, hari ni final…” Umm..paper last.. Hahahahaa… terkekek2 aku ketawa.. Klakar.. ade final rupenye.. Hihi..Umm.. Paper last..?? wat aku termenung kejap. Dan aku berfikir..fikir..dan fikir. Hmmm..Aku tarik nafas dalam2.. aku janji pada diri sendiri.. ‘Kalau dapat soalan susah camne sekali pon..aku xakan give up..’ Yea.. seperti betul telahan aku sebelum masuk dewan exam, soalan yang kuar memang wat aku gabra.. Huk3.. nak2 bahagian esei.. 20 markah tuh.. Alhamdulillah, selepas puas struggle duk pikir pointnye.. cube ingt2 balik point tu masa present. Syukur.. dapat jawab.
Dan....

“PERHATIAN.. TEMPOH MENJAWAB TINGGAL LIMA 5 MINIT LAGI”

Waah.. pengawas dah umumkan lagi 5minit da nk abis masa la.Iyaaah.. iyaaah.. abiskan ayat terakhir.. Ehehe..lagi 5 minit nk MERDEKA.
Yeaa… MERDEKA…!

Muka sorang2 hapy. =)
Moment di depan Gymnasium berlalu...

Lepas tu, balik bilik.. Najwa n Mimi ajak g Bandar hantar Shida, Nadzirah, Afi, Vee kat stesen bas. Online kejap, then dapat signal daripada Najwa, kereta da sampai. Berkumpul kat depan BKT. Sewa kereta Viva ustaz Ashraf. Huk3.. sedeh.. antar diorang.. Aduhaii.. kata nk wat parti la.. tapi balik awal… Eeee… Nyoss btul.
Dan…
Sampai sana, kitorang makan dulu, kat KFC Paya Bunga. [Eh, paya keladi??] Umm..hehe..ntoh..keh3..
Nila gambo yang sempat diambil.. saat2 terakhir..
Nyempat aje bergambo kitorang nii...hehee..
Jue, Shida..Vee dan Mimi..
Nyum2.. sedapnya..Mimi.. nk sikitt...

Dan..yg agak xberapa comel hari tu, k.asni..dan njwa di hujung sana..
Afi.. dan Itu dia Datin Nadzirah..
Aduhai..tengok gambar ni..terasa lapar la perut nih..=p
Eklusif.. dua artis Glemer..
Afi..dan..Najwa.. (Yoo Eh...? Hehee...)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Huk3… Uwaaa… Sedeeehh…
Oit, nak berpisah 3minggu jer.. bukan 3 Bulan..Aiyaaaa…. Hee.. iyer ke..?? Ye tak ye gak.. kejap jerlaa.. kalau rindu, apa susah.. tuan hamba2 tuan hamba sekalian ada wireless kat umah kan, dan yang de broadband ngan broadbandnye.. Hihi.. Kite Ym jerlaa okay.. n berskype.. tiap hari.. =D
Okayy..???
Heheheee... Okla.. Sekali lagi..
SELAMAT BERCUTI..=)
Manfaatkan cuti yang ada.. Jangan tahu nk makan minum tido..tengok tv..jer tau.. Huhu..
Hapy2 selaluu....okay..
p/s: Pas cuti ni.. konpem2 korang suma bertambah berat badan kan..?? Hehee.. Pada sume cikgu2 dan cekgi2.. Manja2kan la badan tu.. bila lagi nak manjakan ..ye tak..?? Hehee..
Haa..Makan suma yang mak masak tuh.. kemudian..tido..Hmm... makan tido..Gitu jerla keje korang yer... Hehee..
Akhir kata.. Marila..kita sama2 'Bina Badan' di waktu cuti2 ni.. makan best2 selagi leyh makan masakan mak tercinta masing2..okay..?? =)
Assalamualaikum....
Daaaaaaa....~

No comments:

Target sebelum ke 'sana'