Thursday, May 14, 2009

Diari guru pelatih_13 Mei 2009




Hi.. salam..ape citer hari semalam ek…? Citer kt padang jela yg banyak… Pagi tu.. unit kitorang kene present sukan tahun 1 yang merangkumi semua aspek lokomotor, unlokomotor dan manipulasi alatan. Kumpulan Wan dan Ain de problem sket ngan folio diorang. Tau2 jela kan… En. Z.. skema sket bab bagi markah nih. Kitorang pon kene tegur, tapi disebabkan kumpulan kami kumpulan terawal yg present, semua pembetulan da dibuat dan sekarang da xde hal2 berbangkit da. Alhamdulillah.. settl e.. By the way kumpulan Mimi mendapat pujian daripada En. Z.. Sebab semua elemen n komponen kecergasan lengkap. Bonus lagi sebab ada ciri2 afektif.. Waa.. hebat..Kreatif… umm..agak2.. game tuh.. ilham sendiri atau adaptasi dari mana2 ni..? ek..? Haha.. agak sarkastik pernyataan itu..hihi..
kat bawah ni gambar kt padang..sempat aje bergambar kitorg nih..


Dari kiri : wan, ziqie, kimi, daus..
ni la dia dak laki unit kitorg..sorg ag hilang..ntoh mane pergi..


Yg mane satu idaman kalbu..?? pilih2..hehehee..



Dan sebelah petang pula.. sume Geng PPS berada di padang.. Waa.. bagusnye.. yang xterlibat pon sudi datang semata2 nk bagi sokongan padu.. Leteh sgt hari ni…xsempat tdo pon... tp tuk acara 400m xde rezeki la mng..sayangnye.. ntoh..da xder rezeki.. time jela dengan ati terbuka.. Klu de ag event 400m nx year or nx time..insyaallah..aku akn join.. Selagi x dapat nombor..selagi tu la..aku xkan berenti..xpuas ati au.. xbape chat kan.. Tp..persaingan memang sengit.. dari awal lari tu..masing2 ikut rapat..xde gap lansung..kene strunggle abis2..ape yg aku mampu wat mase tu..juz maintain kan halaju jer..nak pecut da xde daya da..aku tgk depan…waah…ade 4org depan aku..haha..rasenye da xsempat nk kejar..ade lagi lebih kurang 50m ag mase tu..laen la klu pecut jap..aihh..tp mane nk cari tenaga nk pecut ag mase tu…haha..akhirnye aku decide..Biaq pi laa.. malas dah aku…letehh…tauu..hehe..tp yg best..hanim dari unit kami dapat nombor 3..yeaahh…itu yg bagusnye ade 2 peserta dari satu pasukan dalam trek yg sama..yeaahh..

Nila dia gambar2 yg sempat diambil..


Muke2 penyokong kuat unit kitorg.. Kalau dengar suara havoc2 tu..
tula die..sore dak2 ni...bingit telinge ooo.. kalau bab2 nih..kotorg memang..ha3..humm..hilang sudah keayuanmu..


Yeaahh..akhirnye..ade gak gambar k.asni...yeayy..!
Alahaii..nak masuk gamba punye pasal..separuh terbaring da k.asni..smpi ati korg ek..


video yg sempat dirakam..



video




Havoc kann...?? Nila kitorg klu nk tau..bile da berada atas padang... :D


Malamnya..g kuar makan ngan kak dayah.. makan kat kedai air buah.. ngah syok makan tu…ade org tegur..Ooo.. kawan kak dayah..dan di sebelahnya siapa…?? Ooo..i see.. Romeo rupenye.. ngah sembang kat handphone ngan sape ntoh… sius jer muke..
Aku tanye la kak dayah, Dia tu mmg gtu ker..muke siuss jer...??


Alaa..sembang ngan awek dia la tu..dia mmg gtu..klu sembang ngan awek dia..dah xnmpak org da…

Haha..Geli hati aku dengar kak dayah cakap camtu… Single..available..? hehe.. romeo…romeo… nway..dia tu..klakar2 comey…haahaa.. ade jer yg menggeletek ati aku ngan dia 2…hehe..bahagian mengayat2..serah pada dia ar…macam2.. dan..Tibe2 jer diorg dua org datang kat meja….join kitorg makan..tanpa diundang.. Aku tgk muke si Romeo tu..Aihhh..?? Tersengih2…amboii..td bukan men siuss muke..ni tersengih2..boleh bertukar wajah..

“Laju lari td..” Hah..laju..?? tergelak aku..laju ker…bese jer..klu laju da menang daa..ha3..aku reply rilek jer.. umm..tp xmenang..mencebik jugak aku jawab ngan muke sebek..oit…leteh..ngantuk…

Oooo..ciann..xsihat..

Umm.. iyer…memang..kebas badan pon terasa ag.. yela.. lari jarak jauh ngan pecut pada masa dan hari yg xsesuai kn.. Klu la..aku leh lari cam latihan n hari saringan hari tu kn..bagus…Hmmmm….Aihhh..aku pk lagi dah sal tu..aduii..stop thinking..past is past…usai sudah..

Tapi mase nih..aku de wat refleksi la..aku dapat tengok si Romeo ni dari sudut perspektif yg len.. Ooo..dia ni..gni rupenye.. Dalam bunge2 dia tuh..romeo2 dia yg xterlayan aku..n kadang2 nk muntah pon ade… tapi..aku de nmpak satu sifat dia yg ntoh..nk ckp..cmne ntoh..umm..which is good la..umm..cmne ek..ntoh ler..xreti nk kabo.. umm..dah2 la.. Then, pas kitorg mntak diri..kitorang balik ke maktab..tp pekena lagu Disko plak dah…aihhh…melepak lame aku n rumate aku lam kete..xkuar2.. ade ker patut..pasang lagu disko kuat2.. n layannn…aduiiii..xsenonoh tul .. Siap dia leh suggest lg..jom kite kuar ag..sambil pasang lagu nihh..Hehhe..aku ikut jer.. sebab ingatkn nk start stdy sok..soo..nk pulun abis lagu2 lagho tuhh…sebelum start study kan..ehehehe…aduuiii.. Sesuai ker…?? Hahaha..sekali lagi… (Jangan tiru..huhuhu..)

Aduhai..banyak plak celotehnyer kali ni..xtau nk cakap ape ag da..aihhh..nway thank u soo much..4 everythg..n sape 2 yg sokong k.asni mase acara 400m tu.. so sory xdapat bg kemenangan seperti yg diharapkan.. k.asni hargai sgt2..sokongan padu yg diberikan…tQ.. Sooooo….much..

No comments:

Target sebelum ke 'sana'