Monday, August 9, 2010

Senyum simpul


Alhamdulillah..ujian JPJ semalam lulus, maka semua org happy...hee..Nway, terima kasih dan penghargaan sy mau tujukan pada pku dan setiusaha unit sy iaitu saudari Suraya Hanim dan Tengku Nur Ain kerana membantu sy untuk tempoh jam kuliah sy semalam. Terima kasih banyak2. Happy bebenar ye nampaknya cik asni ye..=D..betul la..semalam after tau lulus jer test tu, sy msg ngan abg sy..katanya...ibaratnya dapat ijazah kan..? Haha...memang..sebab da lama nk ada lesen ni. So lepas ni sy tak kan menyusahkan siapa2 tuk hantar sy kemana2 tuk apa2 urusan..DAN....sy boleh p lawat bestfriend sy Nik selalu... =) Iyaa....segala kata2 akan dikotakan...

Alhamdulillah.


4 comments:

Anonymous said...

hahahha....baru amik lesen ghupernye....kui3... =)

Asni Amni said...

nak buat macamana, ada saja masalahnya pulak tu kekangan masa pulak..so tahun ni baru berpeluang buat.. gumbira la jugak pasai lepas ni tak yah nyusahkan siapa2, boleh gerak sendiri kan... =)

Sepi Seorang Perindu said...

nice....
leh r merempit pasni...
kite fight ek...
kat jalan airport..
kite tgk sape champ....hahaha...

Asni Amni said...

awk bukan lawan sy..
p cari org lain..=D

Target sebelum ke 'sana'