Thursday, October 18, 2012

Cik Ted

Tadi duk belek2 laman JPP ipgkdri, ada orang jual perabot2 lama biasalah jualan akhir tahun daripada semester 8 yang dah nak kuar... so harga murah2 macam lelong2 gitu memang belambak, cuma kena cepat je.. Pastu nampak satu post dalam jpp wall tu, Ade orang jual teddybear2 besar, harga pasaran 150.. tapi jual rm50 je.. macam nakkk je.. haha .. da tua2 nak peluk teddybear ag.. padahal tido tak reti peluk bantal apetah lagi teddybear.. tercampok nanti.. kerana atas katil saya hanya perlu ada 1 bantal 1 selimut saja.. tapi kawan2 perempuan saya semua ada teddybear besar.. Sebagai seorang wanite.. erm..terasa juga nak mengadakan satu teddybear... tapi tak kuasa la saya....tapi nak juga.. tapi tak kuasa lah saya.. tapi nak juga... tapi tak kuasa lah saya... LOL.

Okey.. Antara 2 benda yang saya takkan beli sendiri melainkan orang lain belikan untuk saya adalah....

1) Jam Tangan.. 2) Teddybear besar/kecil.


Sumber Wan Hafiz, klik link ini jika berminat.
Teddybear atau Cik Ted bak Ain Hawani panggil teddybear dia.. dalam drama Adam Hawa tu, menyuntik rasa tuk mempunyai satu teddybear besar, apetah ag bila tengok adik Roro dan adik Veve pun pakai cik ted masing2. (Siyess tak teringin pun) tapi kalau someone special bagi.. oh sweet di situ. Tapi someone special itu bukan senang tuk dijumpai, selagi takde yang special.. so takyah gatei2 nak belikan.. nanti tak kemana... dalam kotak je tempatnya nanti. Ada sekor dua kat dalam kotak kat umah tu menerima nasib sebegini. Saya susah nak peluk2 benda melekat macam beruang koala tu, tapi kalau dah peluk.. thats mean..... thats mean-lah. Hermm. =]

p/s : Saya bagi can orang hadiahkan pada saya, so saya akan menghargainya.. Ini kasut kakak saya beli, ini baju kakak ipar saya bagi, ini tali pinggang abang saya bagi, ini Cik Ted... opss... InsyaAllah.. coming soon. ;)

No comments:

Target sebelum ke 'sana'