Monday, January 11, 2010

lari..lari...dan lari..

aku mahu jogging sepanjang hidupku..
boleh..??

ada kwn2 yg tegur..pasal status aku kat ym ni..
tp sumanya nmpk the lecsical one..
hmm..

adeh..apa la yg aku mula nk ckp ni..

"aku mahu jogging sepanjang hidupku"


faham..??

aku reply kat salah seorang kawan yg bertanya..camni..


sy mau larii...lari...dan lariiii
biar rasa penat..
bila sy penat...
sy boleh tdur
pastu bgn dari tdur...g klas..
bila ada masa ..sy nk lari..lari dan larii
pstu sy penat...
pastu sy tdoo
pastu sy bagn..sy g klas..
bila ada masa sy lari...
lari dan lariii
bla sy penat...
sy tdo
hmm...


actually..knp aku mau lari..?? smpi bila...
dah2..stop..bye..
salam..~
(ntah apa2 ending cmtu aje)

p/s : hee, nway.. siapa mau sponsor supernova running shoes...?? angkat tgn...?

No comments:

Target sebelum ke 'sana'