Saturday, January 18, 2014

Cakor rimau

Saya tersinggung dengan kucing dekat Rusila tadi. Time saya makan makanan yang dibeli berupa ayam goreng upin ipin, keropok lekor dan beberapa makanan berkolestrol tinggi yang lain. Saya bahagikan makanan saya dengan dia 50 persen-50 persen.

Abis makan, saya melunjur kaki.. Nak capai selipar. Tiba2 dengan sepantas karen, saya mendapat cakar miaw yang kaw kaw punye dekat kaki. Kuat cengkaman dia rasa macam terlanggar hujung dawai besi ooo. Saya berlalu pergi ke kereta mencapai sebotol mineral membasuh 4 cakaran jelmaan anak rimau tu. Cesss! Berdebah kau kucing tompok2 kuning hitam putih.

Saya sebak. Ibu saya terkekek ketawa. Dia ingat tak sakit. Air mata sebak jatuh. Wahai kucing, taukah dikau, aku ini ibaratnya miss universe.. Kemana ku.pergi, ku sumbangkan makanan pada kucing kurap, kucing gelandangan, kucing mangsa penderaan dan sebagainya. Kau memang.. Oh howwowo..

Sebelum masuk kereta, saya ambil kain dan libaskan di kepala kucing tu... Harrr.. Puas hati aku. Ibu saya kaget sebentar. Baru dia tahu saya serius marahkan kucing tu. Kalau tak difikirkan hubungan saya dengan makhluk tu selama ni, memang dah teruk rupa kucing tu.

Nasib baik tempat tu Rusila, malu a nak jadi gangster.. Haha.

Ekceli yang saya bengangkan sangat sebab, masa kene cakor tu, saya terkejut teramat sangat, menjerit bukan main nyaring. Aaaaaauuw!

Cesss.. Macam perempuan!

Malu... Hilang gangsterism, jatuh air mata gengster. Tergamak kau kucing.

No comments:

Target sebelum ke 'sana'